close

~生命中~我們相互認識或只是擦身而過的人~

~感覺~會有似曾相識的感受~

或許~是上輩子~曾經的知己或是其他等等關係~~

~最終是~在今世~彼此見面面了~卻還是想不起來~

~~彼此到底見過呢~~

 

 

 Led Zeppelin - Thank You

如果太陽拒絕照耀,我仍然愛你。
when mountains crumble to the sea, there would still be you and me.當山崩潰海,仍然會有你和我。

Kind woman, I give you my all, Kind woman, nothing more.善良的女人,我給你我的一切,善良的女人,僅此而已。

Little drops of rain whisper of the pain, tears of loves lost in the days gone by.點點滴滴的雨耳語的疼痛,眼淚的愛迷失在過去的日子。
Our love is strong, with you there is no wrong,我們的愛情是強大的,你是沒有錯的,
together we shall go until we die.我們一起去,直到我們死去。 My, my, my.我,我,我。
Inspiration's what you are to me, inspiration, look...靈感是你是什麼,我的靈感,看看... see.見。

And so today, my world it smiles, your hand in mine, we walk the miles,今天,我的世界它微笑,你的手在我的,我們走的里程,
Thanks to you it will be done, for you to me are the only one.謝謝你會做的,你對我是唯一一個。
Happiness, no more be sad, happiness....I'm glad.幸福,沒有更多的悲傷,幸福......我很高興。
If the sun refused to shine, I would still be loving you.如果太陽拒絕照耀,我仍然愛你。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ~咰龍~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()