close

~當一切都歸還彼此的空間後~

自己~突然想起一部影集~好多年前了~

~一直都無法忘記~當初的情緒~

~重覆地~看過一遍又一遍~~

~~會哭~會感動~

~或許~我們~曾經在一見鐘情~心動了~卻步了~

~遺憾了~很多的感覺~

再一次地~相見~

~我們都還是~會~~相信~愛情~還存在嗎~~

 

 1149.jpg  

再見鍾情

 A Lot Like Love

http://tw.movie.yahoo.com/movieinfo_trailer.html/id=1149&pid=620

http://video.sina.com.cn/v/b/52328206-1698066020.html

上映日期:2005-05-13

類  型:劇情、愛情、喜劇

片  長:1時45分

導  演:奈吉柯爾(Nigel Cole)

演  員:【蝴蝶效應】艾希頓庫奇(Ashton Kutcher)、【愛在心裡眼難開】亞曼達彼特(Amanda Peet)

 發行公司:博偉電影

~~

即便是「一見鍾情」,有時候也需要時間來證明。

宿命還是機緣,

純友誼還是王子與公主從此之後過著幸福快樂的日子經常是一線之隔,

【再見鍾情】這樣一部浪漫愛情喜劇。

奧利佛與愛蜜莉七年前在洛杉磯飛往紐約的班機上相遇,

他們彼此互相看對方不順眼。但是命運捉弄人,

他們倆人卻一而再、再而三再生命的道路上相遇,

但是時機總是不對盤。當他們經歷生命中的大小事件,

兩人從陌生的朋友變成相知相惜的知音。

七年內奧利佛與愛蜜莉各自尋找生命當中的真命天子/天女,

到頭來卻發現兩人當初其實是「一見鍾情」。 ~~

 

~

I'll be there for you

I guess this time you're really leaving

我猜此時你真的要離開了

I heard your suitcase say good-bye

我聽到你的手提箱跟我道別

And as my broken heart lies bleeding

就像我受了傷的心在淌血

You say true love in suicide

你卻說真愛已消逝

 

You say you're cried a thousand rivers

你說你哭得淚水已可流成千條河

And now you're swimming for the shore

現在你正悠游其中

 

You left me drowning in my tears

你讓我沉溺在我的淚光中

And you won't save me anymore

但你卻不再向我伸出手來

 

Now I'm praying to God you'll give me one more chance, girl

現在的我向上帝祈禱,希望你能再給我一次機會,寶貝

 

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁

These five words I swear to you

那5個字(I'll be there for you)是我對你的誓言

When you breathe I want to be the air for you

當你呼吸的時候,我希望我能變成空氣伴隨著你

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁

I'd live and I'd die for you

我的生命因你而活

Steal the sun from the sky for you

偷取那天空溫暖的陽光給你

Words can't say what a love can do

因為文字無法表達愛的真意

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁

I know you know we're had some good times

我們都知道曾經擁有那段美麗的回憶

How they have their own hiding place

又如何隱藏在內心深處

I can promise you tomorrow

我向你承諾一切

But I can't buy back yesterday

但是我卻無法挽回過往

 

And Baby you know my hands are dirty

寶貝..你知道我對你照顧不好

But I wanted to be your valentine

但我還是想成為你的情人

I'll be the water when you get thirsty, baby

當你口渴的時候,我想成為那泉水潛進你的身體…寶貝

When you get drink, I'll be the wine

當你渴望喝酒時,我願變成酒滿足你

 

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁

These five words I swear to you

那5個字是我對你的誓言

When you breathe I want to be the air for you

當你呼吸的時候,我希望我能變成空氣伴隨著你

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁

I'd live and I'd die for you

我的生命因你而活

Steal the sun from the sky for you

偷取那天空溫暖的陽光給你

Words can't say what a love can do

因為文字無法表達愛的真意

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁

 

 

Solo

 

And I wasn't there when you were happy

然而,當你高興的時候我卻不在你身旁

I wasn't there when you were down

當你不開心時,我也無法陪伴在你身旁

I didn't mean to miss your birthday, baby

寶貝...我並不是故意錯過你的生日..

I wish I'd seen you blow those candles out

我真的希望能看見你吹熄蠟燭的樣子

 

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁

These five words I swear to you

那5個字是我對你的誓言

When you breathe I want to be the air for you

當你呼吸的時候,我希望我能變成空氣伴隨著你

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁

I'd live and I'd die for you

我的生命因你而活

Steal the sun from the sky for you

偷取那天空溫暖的陽光給你

Words can't say what a love can do

因為文字無法表達愛的真意

I'll be there for you

我會永遠陪在你身旁~~~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ~咰龍~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()