close

~~又是七夕~該如何度過呢~

~~這是無法說出的感言~

送給你~這最美的音樂~

 

 

 ~~曾經的~現在的~

~都彼此相愛吧~

~~說一句~

~~ 我愛你~

~~ i love you~~

  

~~Let's Start From Here

giving up, 放棄吧,
why should I 我想盡辦法
have come too far to forget要忘記
beautiful, 美麗的
just got lost 過去
somewhere along the way 其實我只要放棄自我就行了
so much was missing when you went away你不
在身邊的時候,許多感覺都已經不在了

*let's start from here 讓我們一起重新開始
lose the past 忘記過去
change our minds 改變心意
we don't need a finish line 我們不必畫地自限
let's take this chance 讓我們把握機會
don't think too deep 不必再眷戀
all those promises we couldn't seem to keep 那些我們不能守住的諾言
I don't care where we go 我不在意未來會帶我們到哪裡去
let's start from here* 讓我們一起重新開始

standing here,face to face 在此面對面站著
a finger on your lips 手指封上你的唇
don't say a word 別說話
don't make a sound 別出聲
silence around us now 現在 寧靜包圍著我們
even when you were gone I felt you everywhere 甚至在你離開後 我仍感覺你無所不在
*
let's start from here 讓我們一起重新開始

I've never been the one to open up 我從不是個開放的人
but you've always been the voice within 但是你已是我冰冷的心中
the only one for my cold heart 僅存的一絲溫暖~~~~

  

~~龍女詞~

七夕浪漫情動心懷~

深深相戀如初見時~

終身相許誓言表章~

雙雙蝶蝶雙雙飛翔~

~祝福~牽上手了~就不能放手了~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ~咰龍~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()