close

~這首曲~

是~想要把~自己的愛~給上鎖~

不再開起~

因為~鑰匙~丟棄了~找不回來~

 

 或許~這是好事吧~

 

 Crucify my love 將我的愛釘上十字架吧
If my love is blind 如果我的愛如此盲目
Crucify my love 將我的愛釘上十字架吧
If it sets me free 如果這樣可以讓我解脫
Never know never trust 永遠不想承認也不相信人們所說
" That love should see a color " 愛應是鮮活多彩
Crucify my love 將我的愛釘上十字架吧
If it should be that way 如果不得不如此

Swing the heartache 搖晃心痛
Feel it inside out 讓我清楚感受它
When the wind cries 當風開始哭號
I'll say goodby 我就要和你說再見
Tried to learn tried to find 我會繼續去尋找
To reach out for eternity 去追索永恆不朽的解答
Where's the answer 而答案在哪裡?
Is this forever 是否我將永遠尋找下去?

Like a river flowing to the sea 一如江河滔滔奔向大海
You'll be miles away and I will know 你亦將離我遠去,但我知道
I know I can deal with the pain 我知道我會度過這個痛苦
No reason to cry 我不該哭泣…

Crucify my love 將我的愛釘上十字架吧
If my love is blind 假如這愛如此盲目
Crucify my love 釘死我的愛吧
If it sets me free 如果這樣可以讓我解脫
Never know never trust 永遠不想知道也不相信人們所說
" That love should see a color " 愛應該鮮活多彩
Crucify my love 將我的愛釘上十字架吧
If it should be that way 如果這是最後結局

Till the loneliness shadows the sky 直至孤寂覆滿天空
I'll be sailing down and I will know 我將啟帆航向大海,而且我知道
I know I can clear clouds away 我知道我可以掃除一切陰霾
Oh is it a crime to love 然而,愛是一種罪嗎?

Swing the heartache 搖晃心痛
Feel it inside out 讓我清楚感受它
When the wind cries 當風開始哭號
I'll say goodby 我就要和你說再見
Tried to learn tried to find 我會繼續去尋找
To reach out for eternity 去追索永恆不朽的解答
Where's the answer 而答案在哪裡?
Is this forever 是否我將永遠尋找下去?

If my love is blind 假如我的愛如此盲目
Crucify my love 將它釘上十字架吧
If it sets me free 如果這樣可以讓我解脫
Never know never trust 永遠不想知道也不相信人們所說
" That love should see a color " 愛應該鮮活多彩
Crucify my love 將我的愛釘上十字架吧
If it should be that way 如果這就是最後答案

arrow
arrow
    全站熱搜

    ~咰龍~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()